Y generációs hűségprogram

Egy új megoldás a valódi ügyfélélményért.

Mi ez pontosan?

A Loyalty programok következő generációja

A hűségprogramok mára bizonyították hatékonyságukat, ugyanakkor elterjedésük megszokottá tette őket a vásárlók szemében, ez pedig nagymértékben csökkentette kedvező hatásukat.

Egyre több cég ismeri fel, hogy a régi, megszokott hűségprogram már nem elég, fejlettebb megoldásra van szükség, ami az újdonság erejével és valódi értékekkel vonzó lehetőséget nyújt az ügyfelek számára.

A MAKASZ komplett megoldást kínál a hűségprogramok fejlesztéséhez. Kapcsolódó szolgáltatásaink által nem csak egy terméket, hanem kidolgozott rendszert nyújtunk.

Kártya legyártása

Vállaljuk a kártya nyomdai munkálatainak elvégzését a megszemélyesítéssel együtt. Önnek pusztán az egyedi grafikai tervet kell elkészítenie, de igény esetén ebben is rendelkezésére állunk.

Kedvezményrendszer üzemeltetése és fenntartása

A kedvezmények teljes adminisztrációját és a kapcsolattartási feladatokat mi végezzük, Önnek csak élveznie kell a működő rendszer előnyeit.

Kedvezményekhez kapcsolódó ügyfélszolgálat

Ügyfelei számára rendelkezésre állunk, amennyiben észrevételük vagy kérdésük lenne a hűségprogrammal vagy valamely kedvezménnyel kapcsolatban.

Landing oldal (opcionális)

Igény esetén lefejlesztünk egy érkeztető oldalt, amelynek segítségével ügyfelei és vásárlói könnyedén eligazodhatnak az Ön által nyújtott kedvezmények között. A landing oldal minden esetben egyedi megjelenéssel készül a cég arculati elemeihez igazodva.

Kommunikációs anyagok

A rendszer működéséről, az új kedvezményadó partnerekről és minden egyéb hírértékkel bíró eseményről kommunikációs anyagot bocsátunk rendelkezésére.

Az elkötelezett vásárlókért

Az elkötelezett vásárlókért

Az EY kutatásából kiderül, hogy a vásárlói hűség növeléséhez már nem elég a jelképes ajándék. A hűségprogramok, több, mint 80%-a nem működőképes, mert nem tud olyan lehetőséget nyújtani, amely a vásárlóban a megbecsültség érzését keltené.

A MAKASZ kialakította azt az újgenerációs eszközt, amellyel kifejezheti törődését vásárlói iránt.

Egyedi arculatú kártya

Egyedi arculatú kártya

A kártya arculata szabadon alakítható, így a kedvezményeket egyedi megjelenéssel nyújthatja vásárlói részére.

Kizárólagosság

Kizárólagosság

Fontos számunkra partnereink versenyelőnyének folyamatos szinten tartása, ezért nyitottak vagyunk kizárólagosságot biztosítani piacának más szereplőivel szemben.

Ügyfélélmény

Ügyfélélmény

Fejlettebb hűségprogramjával valódi értéket adhat ügyfeleinek, amellyel akár évi 100.000Ft-ot is megtakaríthatnak. Ezzel kifejezheti hűségük jelentőségét és növelheti az elköteleződést is.

GDPR Ready

A hűségprogramok gyakori velejárója a vásárlók adatainak gyűjtése és tárolása. Az általunk fejlesztett megoldás megfelel a legújabb adatvédelmi követelményeknek, az ügyféladatok kezelése információbiztonsági szakemberek közreműködésével történik, hogy hűségprogramjának adatait a lehető legnagyobb biztonságban tudhassa.

GDPR Ready

Hűségprogram a reklámajándékok erejével

Gyakori kontaktus

Gyakori kontaktus

Vásárlói nem csak az Ön üzletében veszik elő hűségkártyájukat, hanem számos más alkalommal is.

Magas emlékezeti hatás

Magas emlékezeti hatás

A gyakori használat miatt hűségprogramjával kiemelkedő emlékezeti hatást érhet el.

Hogyan juthat hozzá?

A megrendelni kívánt kártyák száma, illetve az egyedi igények alapján igyekszünk megtalálni a megoldást, amellyel leginkább támogatni tudjuk kártyával kapcsolatos céljai megvalósítását.
(Az árajánlat ingyenes és nem jár kötelezettséggel.)

Kapcsolatfelvétel

Kizárólag probléma esetén, kapcsolatfelvételre használjuk.